سرمربی تیم ملی یونان: آلمان عرصه را بر ما تنگ كرد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری ها، سرمربی پرتغالی تیم ملی یونان شب گذشته در نشستی خبری پس از باخت چهار بر دو تیمش مقابل تیم ملی آلمان درمرحله یك چهارم نهایی رقابت های یورو 2012 گفت: به بازیكنانم به خاطر تلاشی كه نه فقط امشب بلكه در طول این رقابت ها داشتند ، تبریك می گویم.

سانتوس افزود: با توجه به نیمه نخست بازی باید بگویم كه آلمان ها واقعا خوب بازی كردند. مالكیت توپ بیشتر در دست ما بود و شانس های بیشتری هم داشتیم ولی نتوانستیم آن را مدیریت كنیم و فضای كافی برای تنفس نبود. آنها تمام وقت به تیم ما فشار می آوردند.

سرمربی تیم ملی یونان افزود: من به بازیكنان گفتم اگر ما بتوانیم نخستین گل را بزنیم همه چیز در بازی تغییرخواهد كرد و سرنوشت بازی متفاوت خواهد شد.

وی گفت: مشكل زمانی شروع شد كه ما خیلی زود گل دوم را خوردیم و همین هم بال های ما را بست . با این حال ما تا آخرین لحظه جنگیدیم.

تیم یونان كه در سال 2004 قهرمان اروپا شد در گروه آ رقابت های یورو 2012 با نتیجه یك بر صفر برابر روسیه به پیروزی رسید. این تیم برابر لهستان میزبان رقابت ها یك بر یك مساوی كرد و سرانجام در برابر چك با نتیجه دو بر یك باخت.

تیم ملی آلمان شب گذشته در مصاف با یونان تا دقیقه 39 بازی هر چه زد به در بسته خورد و تنها در این دقیقه بود كه با تك گل 'فیلیپ لام' كاپیتان خود پیش افتاد. پیش از این نیز تیم آلمانی در دقیقه چهارم بازی توسط 'شورله' توپ را وارد دروازه یونان كرد كه داور به درستی آن را به دلیل آفساید مردود اعلام كرد.

نیمه نخست این دیدار با همین تك گل به سود آلمان به پایان رسید ولی در نیمه دوم ابتدا تیم ملی فوتبال یونان در یك ضد حمله غافلگیر كننده در دقیقه 55 بازی توسط 'ساماراس' به گل تساوی رسید.

اما این پایان كار نبود و شش دقیقه بعد 'سامی خدیرا' بازیكن تیم ملی فوتبال آلمان، بار دیگر و در ادامه حملات توفانی آلمان ها برتری آلمان را دیكته كرد.

حملات دامنه دار آلمان همچنان ادامه یافت. این تیم در دقایق 68 و 73 نیز توسط 'میروسلاو كلوزه' و 'ماركو رویس' مزد برتری مطلق خود را دریافت كرد و نتیجه را به چهار بر یك رساند تا امیدهای یونان بر باد رود.

تیم فوتبال یونان در دقیقه 89 بازی صاحب یك ضربه پنالتی شد كه 'سالپیگانس' آن را تبدیل به گل كرد تا فاصله دو تیم به عدد دو برسد. این بازی با همین نتیجه پایان یافت.

ورزشی ** 1553





:: برچسب‌ها: درختان , حزب , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: